15/09/2015 | Prelegenci
Jonathan McClory
Partner w brytyjskiej agencji konsultingowej Portland – strategicznej agencjo konsultingowej zajmującej się współpracą z rządem, biznesem, fundacjami oraz organizacjami pozarządowymi w celu udowania ich narracji oraz kształtowania skutecznych strategii komunikacyjnych. McClory zajmuje się w Portland praktykami place brandingu. Jonathan pełnił funkcję doradcy klientów z całego globu (Stany Zjednoczone, Europa, Azja, Bliski Wschód) w zakresie ich strategii, polityki oraz wzmacniania międzynarodowej reputacji. Prowadził m.in. kampanię na zlecenie premiera Tajlandii, promującą tenże kraj. Pracował także jako konsultant w londyńskiej siedzibie Boston Consulting Group. Zanim rozpoczął pracę w sektorze prywatnym, pełnił funkcję starszego pracownika naukowego w Institute for Government, którego współpracownikiem pozostaje w dalszym ciągu. W trakcie pracy dla owej instytucji, McClory opracował pierwszy światowy indeks zbiorczy mierzący soft power poszczególnych państw.